HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 To ihasaspleen

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
archetype

avatar

Posts : 846
Join date : 2010-03-04
Age : 26
Location : NJ

PostSubject: To ihasaspleen   Sun Aug 08, 2010 8:36 pm

stop spying on our forum.

by the way, I am not faking my age lol. and all your facts are wrong.
Back to top Go down
View user profile
takk

avatar

Posts : 654
Join date : 2009-08-06
Age : 22
Location : I move to San Jose to kill Johnnyorks.

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Sun Aug 08, 2010 9:27 pm

lol what? are u starting drama again john

90% of tarlach has this website bookmarked you know, so expect everyone to be spying on our threads =D except for our level 1, 2 and 3 guild only section which is exclusiuve area 51 shit.
Back to top Go down
View user profile
archetype

avatar

Posts : 846
Join date : 2010-03-04
Age : 26
Location : NJ

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Sun Aug 08, 2010 9:57 pm

no I am not starting drama lol.
Back to top Go down
View user profile
Tiny

avatar

Posts : 433
Join date : 2009-08-06
Age : 29

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 12:30 am

lvl 1 - general guild chat
lvl 2 - guild battle and events and issues
lvl 3 - bosses, guides on armor set, battle methods, always finest silk weaving, experiments for finest fab and synth

you forgot lvl 4...
lvl 4 = hate list + pics which takk hides
Back to top Go down
View user profile
Tomoshio

avatar

Posts : 436
Join date : 2010-02-09
Location : Somewhere in Neverland

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 12:46 am

>> coconut so u know Q's private ..... photo's of himself D:?! I knew it Q sells his body in game Q~Q;

;'C I bet im on the hate list !!! *cries on the inside*


and btw Very Happy I Dont mark down the website >;o firefox saves teh tabs <3
Back to top Go down
View user profile
Meliae

avatar

Posts : 408
Join date : 2009-12-26
Age : 81
Location : My House. |^| <--house :D

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 12:57 am

tomo...............lols
Back to top Go down
View user profile
takk

avatar

Posts : 654
Join date : 2009-08-06
Age : 22
Location : I move to San Jose to kill Johnnyorks.

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 1:02 am

nah tiny my nude pics are lvl 5 guild access.
Back to top Go down
View user profile
Tomoshio

avatar

Posts : 436
Join date : 2010-02-09
Location : Somewhere in Neverland

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 1:19 am

oh yeah i just saw the post >.> why the hell should spleen say all those when he has no fucking idea about anything .. and what's wrong with kuro coming back ? He's part of dreams he can come back whenever he wants .. plus he was the old officer D< It's not like spleen was the fucking officer ..

Why the hell does other ppl need to give a dam about dream's problems?
All you retards only hear about rumours but you don't know shit about ppl in Dreams....
From what I see with my eyes the rumours are just crap that ppl made up .. so why you wanna know so much about fake lies? cuz u got no life to actually care about ?

;D ppl who reads this MAN GET A LIFE AND STOP DIGGING INTO OTHERS CRAP!
>>; I'm posting my thoughts here since i get banned or account lock whenever i sign in on nexon's forums..

I'm sorry if this annoyed anyone in dreams but .. umm Very Happy you can delete this...

Back to top Go down
View user profile
Tomoshio

avatar

Posts : 436
Join date : 2010-02-09
Location : Somewhere in Neverland

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 1:22 am

oh so umm lvl 4 is tiny's pictures and lvl 5 is Q' then lvl 6 must be kuro's?

Very Happy! damn ... makes me wanna see them LOL

ryry D: Ur pictures aren't in those lvls are they :'[?
Back to top Go down
View user profile
Kuro



Posts : 990
Join date : 2009-08-06

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 2:28 am

Tomo, they can post what ever they want. In the end, it's just a bunch of no lifers camping on the forum just to troll. Half of them, I either bitch out/deny from joining the guild. It's just a whole bunch of middle age adults and little kids, who doesn't have any moral values. All I've seen them do are saying the same things for the past year and yet they still haven't came up with anything new. It's a fantastic way to say I have no life and my maturity level equivalent of a child.

Defending ourselves or not, we'll receive flames either way. It's just a waste of our brain cells. I prefer to do something more constructive.

Yes. it's just a game and yet they are so into drama from a game. They have to camp, to read who and what will be said next.

If you even try to talked to a few of them, which I had before I quit. They'll just bad mouth you either way or they'll claim something they have no proof of.

---

For all those who reads our forum, the person qouc69 isn't from Dreams. There are too many errors within his statements. If this person is really from Dreams. He would know the exact date I came back to Mabinogi. He would know my real position within Dreams, so claim all the false rumors you want.

For the message logs between the two. Almost everyone have or seen it. Nothing significantly enough to say they are from Dreams.

Also, like I care what you all say about me on the forums. In the end, it doesn't effect me in real life. In a matter a fact, I never really read the forums. You guys bored me.

---

Spleen, the information you're receive are incorrect. Also I'm not one who holds grudges, you'll have to go to Candy for that and everyone else I've denied/bitched out.

All I asked for is an apology, which you gave to a few of my members. Not all is forgiven, but I'll give you props in trying to reconcile.
Back to top Go down
View user profile
takk

avatar

Posts : 654
Join date : 2009-08-06
Age : 22
Location : I move to San Jose to kill Johnnyorks.

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 3:15 am

lawl I just found out about that thread. Was too long didn't even bother reading haha. But Fred gave me the sum up of it.

Prob spleen and candy hating again like always from previous threads lawl.
Back to top Go down
View user profile
Tomoshio

avatar

Posts : 436
Join date : 2010-02-09
Location : Somewhere in Neverland

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 5:20 am

I think they should just shut up lol xD
Back to top Go down
View user profile
archetype

avatar

Posts : 846
Join date : 2010-03-04
Age : 26
Location : NJ

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 9:28 am

Void of misunderstanding... get's deeper and deeper.
Back to top Go down
View user profile
Tiny

avatar

Posts : 433
Join date : 2009-08-06
Age : 29

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 9:37 am

i say that thread will stay up until g11 comes, then every1 will forget about that thread and make new ones like 1st to finish g11 or done "__________" castle sm.

@tomo lvl 4 are q's pic of girls Smile

Back to top Go down
View user profile
Tomoshio

avatar

Posts : 436
Join date : 2010-02-09
Location : Somewhere in Neverland

PostSubject: Re: To ihasaspleen   Mon Aug 09, 2010 6:47 pm

so lvl 5 is urs >:O? and lvl 6 is kuro's right ?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: To ihasaspleen   

Back to top Go down
 
To ihasaspleen
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Dreams (Public) :: General Discussion-
Jump to: